Dažniausiai užduodami klausimai


1. Ką daryti, jei pamiršau savo slaptažodį?
Jei pamiršote slaptažodį, galite jį atkurti paspaudę „Pamiršote slaptažodį?“ nuorodą prisijungimo puslapyje. Įveskite savo el. paštą, ir mes atsiųsime jums nuorodą slaptažodžiui atkurti.

2. Kaip atlikti užsakymą?
Norėdami atlikti užsakymą, tiesiog pridėkite prekes į savo krepšelį, pereikite prie atsiskaitymo ir sekite instrukcijas. Užbaigus užsakymą, gausite patvirtinimą el. paštu.

3. Ar galiu pakeisti užsakymą po jo patvirtinimo?
Deja, užsakymų pakeitimas nėra įmanomas po jų patvirtinimo. Tačiau, jei užsakymas dar nėra išsiųstas, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes padėsime atlikti pakeitimus.

4. Kaip sužinoti, kada mano užsakymas bus pristatytas?
Po užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo, jūs gausite stebėjimo numerį, kuriuo galėsite sekti savo siuntos būseną. Taip pat gausite el. laišką su pristatymo informacija.

5. Ar galiu grąžinti prekes, jei jos man netinka?
Taip, mes taikome 14 dienų grąžinimo politiką. Jei nesate patenkinti preke, ją galite grąžinti per 14 dienų nuo gavimo datos, laikydamiesi mūsų grąžinimo sąlygų.

6. Kaip susisiekti su klientų aptarnavimo komanda?
Jei turite klausimų ar rūpesčių, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu arba telefonu, kuriuos rasite mūsų svetainės „Kontaktai“ skiltyje.