PER KIEK LAIKO GALIMA GRĄŽINTI PREKĘ

www.soksas.lt internetinėje parduotuvėje prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.


KOKIAIS ATVEJAIS PREKĖS YRA GRĄŽINAMOS ARBA KEIČIAMOS

Prekės yra grąžinamos arba keičiamas, jeigu:


*prekė yra netinkamos kokybės (turi defektų, neveikia);
*nėra aprašyme nurodytų prekės sudedamųjų dalių, neatitinka nurodytų prekės savybių (yra ne tos spalvos, neturi tam tikrų funkcijų ir pan.);
*gavo ne tą prekę.


Kokybiškų prekių grąžinimas


Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių perdavimo jam pakeisti nusipirktus daiktus www.soksas.lt internetinėje parduotuvėje, analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti prekę ir atgauti už juos sumokėtą kainą.


PREKĖS NEGRĄŽINAMOS, JEIGU:

*praėjo 14 dienų po prekės gavimo;
*praėjo 14 dienų po prekės galimo grąžinimo patvirtinimo;
*pakuotė dėl transportavimo buvo nežymiai apgadinta, jeigu tai neturi jokios įtakos prekės kokybei;


KAIP ATRODO PREKĖS KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS

1.    Prekės keičiamos ar gąžinamos klientui pateikus rašytinį prašymą el. paštu [email protected] . Teikiant rašytinį prašymą klientas turi nurodyti priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė jo netenkina ir vieną reikalavimų nurodytų Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnyje (jeigu nusipirkta tinkamos kokybės prekė) arba 6.363 straipsnio 7 dalyje (jeigu nusipirkta netinkamos kokybės prekė).
2.    Į pateiktą prašymą bus atsakyta per 1–5 d.d.
3.    Gavę www.soksas.lt patvirtinimą dėl prekės keitimo ar grąžinimo klientas privalo prekę išsiųsti nedelsiant, ne vėliau kaip 14 dienų po patvirtinimo.
4.    Prekė privalo būti saugiai įpakuota (originali pakuotė negali matytis, ji turi būti tvirtai įpakuota).
5.    Paskutinis žingsnis: klientas turi prekę išsiųsti atgal www.soksas.lt (išsamesnė prekės siuntimo pardavėjui informacija apačioje).

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

*Pinigai klientui grąžinami per 14 dienų nuo prekės grąžinimo pardavėjui www.soksas.lt . Pardavėjas klientui grąžina visą už prekę ir jos pristatymą sumokėtą sumą.
*SVARBU. Prekės grąžinimo išlaidas turi apmokėti klientas, todėl už grąžinamų prekių siuntimą atgal pardavėjui turėsite sumokėti patys (apmokėti siuntimą paštomatu ar kurjeriu), išskyrus atvejus, kuomet grąžinam netinkamos kokybės prekės (turinčios defektų, neveikiančios).

DĖMESIO!!!

*Pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis prekes įsigijo www.soksas.lt .
*Visi teisėti vartotojo reikalavimai (prekės keitimas arba grąžinimas) vykdomi tik pateikus prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (užsakymo numerį, sąskaitą faktūrą, banko išrašą).

PREKĖS SIUNTIMAS WWW.SOKSAS.LT


*Norėdami keisti ar grąžinti prekes tai galite padaryti prekę siųsdami arčiausiai jūsų esančiu DPD paštomatu arba išsikvietę DPD kurjerį į namus;
Kaip išsiųsti siuntą per DPD paštomatą?
1.    Supakuokite siuntą.
2.    Užpildykite siuntos duomenis esiunta.lt.
3.    Apmokėkite el. bankininkyste.
4.    Atsispausdinkite siuntos etiketę savitarnos terminale.
5.    Nuskenuokite brūkšninį kodą ir įdėkite siuntą į atsidariusį skyrelį.
6.    Sekite siuntą čia.
Taip pat siuntos užsakymą galite suformuoti atvykę prie paštomato ir sekdami instrukcijas paštomato ekrane, tačiau Jūsų patogumui rekomenduojame naudoti internetinę siuntų savitarną. Tuomet neteks stoviniuoti prie paštomato, o užsakymą atliksite patogiai namuose.

Taip pat galite išsikviesti DPD kurjerį į namus. Daugiau informacijos apie siuntų siuntimą: https://www.dpd.com/lt/lt/siusti-siunta/

MŪSŲ DUOMENYS, KURIUOS TURITE PATEIKTI SIUNČIANT PREKĘ ATGAL:

MB “Ges prekyba”
S. Daukanto g. 27 LT-92231
+37067920241
[email protected] 


PREKĖS GARANTIJA


Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.338 straipsnio nuostatomis, vartotojas visais atvejais į pardavėją dėl atsiradusių prekės trūkumų gali kreiptis per dvejų metų laikotarpį (garantija pagal įstatymą), jei pardavėjas nenustatė ilgesnio garantinio termino.

Grąžinimo taisyklės parengtos remiantis LR Civiliniu kodeksu.